Za socialismu vysílala televize pouze na jednom, později na dvou televizních programech a programová skladba vysílání rozhodně neodpovídala té dnešní. Mnozí lidé, co tuto dobu pamatují, tvrdí, že bylo více zábavných pořadů na úrovni, méně zpráv, a rozhodně mnohem méně reklamy. Reklamní znělku uváděli pan a paní „vajíčko“ a prezentovaných produktů bylo tak málo, že byly reklamní spoty spíše zábavným zpestřením.
Dnes jsme televizní reklamou doslova přesyceni a tak se stává, že ji ignorujeme, přepínáme kanály, nebo odcházíme za lepší zábavou. Jenže co když se na obrazovce objeví zrovna něco, co by nás skutečně mohlo uspokojit, zaujmout a život zkrášlit? Existuje spousta skvělých výrobků, o nichž ani nevíme jen díky tomu, že producenti si nemohou dovolit tak drahé platby za TV reklamu. Ale existují i jiné možnosti, jak dát o sobě vědět. Třeba reklamním textilem.
Ačkoli nás mnohé televizní reklamy otravují, vkusně provedený potisk či výšivka na tričku nebo mikině dokáže zaujmout každého. Textilie již vnímáme jako něco přirozeného, a rádi si přečteme, byť jen ze zvědavosti, s vědomím a zvídavou otázkou, co dotyčná osoba na sebe navlékla s tím, že se vydá do ulic města, a prochází se na veřejném prostranství.
Stačí tedy pouze jediné – zvolit vhodný výrobek (bavlněné triko, mikina, polokošile, čepice, batůžek atp.), vybrat druh potisku, který vám tiskaři rádi poradí, a na závěr to nejtěžší – navrhnout motiv, aby zaujal, nebyl vtíravý, byl vtipný a nabízel skutečnou kvalitu, kterou budou lidé ochotni vyzkoušet.
Propagovat na reklamních tričkách lze cokoli, od výrobků běžné spotřeby až po služby, sportovní a zájmové aktivity, sběratelskou činnost, volnočasové záležitosti atd. Můžete třeba dát vědět lidem o tom, že u vás vyrostla nová rozhledna, že jste otevřeli bike park, moderní bosonohou stezku, minizoo, že nabízíte lidem organizaci vodáckého putování po Vltavě včetně půjčení lodí a přepravních dodávek.